Trwa ładowanie...

Wpadka brytyjskiej gazety. Pomylili polskiego premiera

Niecodzienna pomyłka. Dziennik "The Telegraph" w tekście o sytuacji wokół orzeczenia polskiego Trybunały Konstytucyjnego nazwał prof. Marcina Matczaka premierem. - Moje macki sięgają dalej, niż myślałem - skomentował na Twitterze prawnik.

Share
Brytyjski dziennik podpisał Marcina Matczaka jako polskiego premieraBrytyjski dziennik podpisał Marcina Matczaka jako polskiego premieraŹródło: East News, fot: Artur Szczepanski/REPORTER
d42j3tb

Brytyjski dziennik "The Telegraph" opisał czwartkowe orzeczenie polskiego Trybunału Konstytucyjnego. Sędziowie pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej orzekli, że niektóre przepisy prawa Unii Europejskiej są niezgodne z Konstytucją RP. Orzeczenie zapadło większością głosów, a zdania odrębne złożyli sędziowie Jarosław Wyrembak i Piotr Pszczółkowski.

Wpadka brytyjskiej gazety. Zrobili z Marcina Matczaka premiera

Wniosek złożył kilka miesięcy temu premier Mateusz Morawiecki. Brytyjska gazeta w swoim tekście podpisała jako polskiego premiera prof. Marcina Matczaka - radcę prawnego i profesora nauk społecznych, który jest krytyczny wobec rządu Mateusza Morawieckiego.

Do sprawy w ironicznym wpisie na Twitterze odniósł się prof. Marcin Matczak.

d42j3tb

Zobacz także: Nadal nie został uznany. Miller o Krajowym Planie Odbudowy

"Moje macki sięgają dalej, niż myślałem. Według 'The Telegraph' to ja złożyłem wniosek do TK dot. UE. Oto podstęp: złożyć tak kompromitujący wniosek, podszywając się pod premiera. Przy stanie bezpieczeństwa informatycznego RP by się to udało, wystarczy chyba mieć takie same inicjały" - napisał Marcin Matczak.

Na pomyłkę dotyczącą polskiego premiera zwrócił też uwagę Jakub Krupa - polski dziennikarz w Wielkiej Brytanii.

d42j3tb
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d42j3tb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d42j3tb
d42j3tb
Więcej tematów