Trwa ładowanie...
d32dr9n
wskaźnik
13-03-2002 11:30

Nastroje konsumentów pogorszyły się

Wskaźnik optymizmu konsumentów spadł w lutym o 0,1 pkt., osiągając wartość 76,9 pkt. - wynika z badań fimry IQS and Quant Group. Wśród nastrojów konsumentów przeważają oceny negatywne.

d32dr9n
d32dr9n

Lutowy wskaźnik jest poniżej 100 pkt., która to wartość oznacza równowagę między ocenami pozytywnymi i negatywnymi.

Największy spadek optymizmu zanotowano wśród Polaków w wieku powyżej 45 lat - 3,8 pkt., mieszkańców wsi - 3,4 pkt. oraz osób z wykształceniem podstawowym - 2,9 pkt.

Większym niż w styczniu optymizmem wykazały się głównie młode osoby w wieku 15-29 lat - wzrost wskaźnika o 3,9 pkt., ze średnimi dochodami - wzrost o 3,5 pkt. oraz mieszkańcy dużych miast - wzrost o 3,2 pkt.

W lutym o 4% - do 58% - wzrósł odsetek Polaków twierdzących, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy pogorszyła się sytuacja ekonomiczna kraju. (mag)

d32dr9n
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d32dr9n
Więcej tematów