Na urodziny 'Gala' za 2,90 zł
Tygodnik "Gala" (G+J Polska) w lipcu br. obchodzi siódme urodziny.
Z tej okazji wydawnictwo przygotowało trzy urodzinowe wydania pisma
w zwiększonym nakładzie i promocyjnej cenie.
Pierwsze z nich (nr 28/2008) ukazało się już w miniony poniedziałek 7 lipca (na jego okładce pojawiła się aktorka Marta Żmuda-Trzebiatowska). Kolejny urodzinowy numer tygodnika pojawi się w sprzedaży 14 lipca i będzie to wydanie podwójne (nr 29/30/2008), a ostatni ze specjalnych numerów ukaże się 28 lipca (nr 31/2008).
Wszystkie urodzinowe wydania "Gali" kosztują 2,90 zł, podczas gdy zazwyczaj cena tygodnika bez gadżetu to 4,90 zł. Numery mają zwiększony nakład, ale wydawca nie ujawnia jego wielkości.
Urodzinowe wydania "Gali" wspiera kampania reklamowa w radiu (RMF FM, Radio Zet, Eska), prasie (tytuły własne G+J Polska - "Glamour" i "Claudia") oraz w internecie (serwisy internetowe wydawnictwa jak m.in. Gala.pl i Kobieta.pl oraz portale Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl). Kreację przygotował dział marketingu G+J Polska, również on we współpracy z domem mediowym Stracom zaplanował media.