Trwa ładowanie...

Koszmar Polki na wakacjach. "Baliśmy się wyjść z hotelu"

Nie każda wycieczka kończy się pozytywnymi wspomnieniami. Dla pewnej Polki wyjazd do Tunezji, zorganizowany przez biuro podróży TUI we współpracy z biurem Sun&Fun Holidays, przyniósł więcej rozczarowania niż radości.

Koszmar Polki na wakacjach. "Baliśmy się wyjść z hotelu"Koszmar Polki na wakacjach. "Baliśmy się wyjść z hotelu"Źródło: Pixabay
d1lw2xv
d1lw2xv

Zamiast spodziewanego luksusu i relaksu, kobieta spotkała się z niedbałymi warunkami w Hotelu Nasrin w Hammamet (Tunezja). Na jednej z grup na Facebooku, podróżniczka podzieliła się zdjęciami z hotelu, które nie pozostawiają wątpliwości. Zdjęcia pokazują nie tylko brudne pomieszczenia, ale również niedomyte naczynia w hotelowej restauracji.

Wiele z jej uwag dotyczyło również obsługi hotelowej. "Brud i syf. Hotel bardzo przeludniony... Obsługa bardzo nieprofesjonalna i bezczelna" – opisywała swoje doświadczenia.

Jednak to, co najbardziej wstrząsnęło kobieta, to fakt, że pomimo opłaconej kolejnej doby hotelowej, pod koniec pobytu poproszono ją i jej towarzyszy o opuszczenie pokoju. Sytuacja stała się na tyle napięta, że konieczna była interwencja konsulatu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wbiła szpilę Szczerbie. Poseł jej nie przekonał

Polka upokorzona na wakacjach. "Baliśmy się wyjść z hotelu"

- Ostatecznie interweniowała rezydentka po tym jak ostatniego dnia pobytu kazali nam się po 14 wynosić z pokoju, chociaż mieliśmy opłaconą kolejną dobę, wyjazd zaplanowany był na 21. Po czym byliśmy prześladowani przez personel, w tym ochronę. Podobnie goście z Niemiec. Musieliśmy dzwonić do konsulatu, bo baliśmy się wyjść z hotelu do autokaru przed wyjazdem - dodała kobieta.

To nie były jedyne problemy, z jakimi się spotkała. Po powrocie do kraju, w rozmowie z portalem O2, wyznała, że przebywanie w hotelu wpłynęło negatywnie na jej relacje z partnerem: "Od wyjazdu ciągle kłócę się z partnerem". Jej partner wrócił do Polski z zatruciem, a ona sama z opryszczką

d1lw2xv

Znając swoje prawa jako konsument, kobieta, która jest z zawodu adwokatką, jest zdeterminowana, aby uzyskać sprawiedliwość. W rozmowie z portalem O2 wyjawiła, że podejmie kroki prawne i skontaktowała się już z odpowiednimi urzędami.

Ciekawostką jest fakt, że chociaż kobieta zakupiła wakacje przez biuro podróży TUI, to odpowiedzialne za wyjazd było biuro Sun&Fun Holidays. Organizator wycieczki stwierdziło, że nie otrzymało wcześniej skarg na ten hotel.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1lw2xv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1lw2xv
Więcej tematów