Strona główna serwisu
Tragedia w Świdnicy, zmarło 2-​miesięczne dziecko po imprezie z okazji chrztu

Tragedia w Świdnicy, zmarło 2-​miesięczne dziecko po imprezie z okazji chrztu

• W Świdnicy na Dolnym Śląsku doszło do tragedii. Zmarło niemowlę po imprezie z okazji chrztu
• Rodzice wezwali pogotowie do 2-miesięcznego dziecka, które nie oddychało
• Po reanimacji nie udało się dziecka uratować
• Policja stwierdziła, że rodzice byli pijani
Prokuratura rejonowa wyjaśnia okoliczności tragedii w Świdnicy na Dolnym Śląsku, gdzie pogotowie zostało wezwane przez pijanych rodziców do dwumiesięcznego dziecka. Niestety, mimo reanimacji niemowlęcia nie udało się uratować - informuje RMF FM.

Z ustaleń wynika policji wynika, że w mieszkaniu miała miejsce impreza zorganizowana z okazji chrztu dziecka. Niemowlę po nakarmieniu przez babcię około godz. 17 zostało podłożone na wersalce. Po kilku godzinach ojciec zauważył, że dziecko nie oddycha. Próbował je reanimować. W tym czasie matka zadzwoniła na pogotowie.

Pogotowie przybyło na miejsce po godz. 20. Niestety, niemowlęcia nie powiodła się uratować.


Gdy pogotowie przybyło na miejsce, w mieszkaniu nie było żadnych gości.

Policja potwierdziła, że rodzice byli pod wpływem alkoholu: matka miała powyżej 2 promili alkoholu w organizmie, natomiast ojciec 1,6 promila alkoholu.
PAP Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (215)
Nie zgadzam się z opinią
58
Zgadzam się z opinią
640
~Niklot 2016-01-25 (08:02) 11 godzin i 21 minut temu

...a gdyby rodzice byli trzeźwi, ale ze zmęczenia położyli się spać obok dziecka? Łatwo oceniać ludzi... Wszyscy w Polsce piją, ale tylko inni to "patologia", my jesteśmy cacy...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 22

Nie zgadzam się z opinią
17
Zgadzam się z opinią
470
~Ewelina 2016-01-25 (08:05) 11 godzin i 18 minut temu

Napiszcie poprawnie artykuł!!! Bo tego się nie da czytać!! A rodzicom współczuje bardzo..

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
67
Zgadzam się z opinią
370
~Martynika 2016-01-25 (08:26) 10 godzin i 57 minut temu

Możliwe ze była to wada ukryta, ale na alkohol nie ma żadnego usprawiedliwienia obojętnie czy to chrzciny, urodziny czy zwykły wieczór przed tv, jak jedno z rodziców pije drinka czy piwo to drugie musi byc trzeźwe na wypadek takich okoliczności, cały czas to powtarzam

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 11

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
141
~Liam 2016-01-25 (08:32) 10 godzin i 51 minut temu

Ten kto pisał ten artykuł też miał z 2 promile

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
104
~Pola 2016-01-25 (08:41) 10 godzin i 42 minut temu

"Gratulacje " dla redagującego tę informację.Polska języka to trudna języka !

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
10
Zgadzam się z opinią
82
~Ann 2016-01-25 (08:11) 11 godzin i 12 minut temu

Zapewne dziecko sie zachlysnelo trescia pokarmowa ( moze refluks?) Rodzicow zwykle zaniedbanie, to wszystko. Babcia powinna troszke pomyslec. Wspolczocia dla rodzicow, szkoda maluszka.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
72
~Pola 2016-01-25 (08:29) 10 godzin i 54 minut temu

" niestety , niemowlęcia nie powiodła się uratować" - pogratulować takiego sposobu wypowiedzi , to chyba nie Polak a jakiś Makumba to zredagował . rodzicom wpsółczuję serdecznie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
7
Zgadzam się z opinią
77
~Lola 2016-01-25 (08:25) 10 godzin i 58 minut temu

przecież rodzice nic dziecku nie zrobili, normalne, że odkłada się Maluszka do łóżeczka i non stop na niego nie patrzy... To się mogło zawsze przytrafić, no chyba, że jednak niewystarczająca dbałość, np. "nieodbicie dziecka" po karmieniu...Tragedia :(

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
63
~boszzz.. 2016-01-25 (08:32) 10 godzin i 51 minut temu

"Niestety, niemowlęcia nie powiodła się uratować. "

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
16
Zgadzam się z opinią
57
~Jk 2016-01-25 (08:37) 10 godzin i 46 minut temu

Oczywiście teraz pojawi się tysiące komentarzy co za rodzice bo byli pijani! Niestety w Polsce pije się przy wszystkich uroczystościach.. Współczuję rodzicom :-(

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
37
Zgadzam się z opinią
75
~dfbdfbdfb 2016-01-25 (08:08) 11 godzin i 15 minut temu

no i co z tego ze byli pod wplywem alkoholu ale opieke powierzyli na ten czas babci przeciez wiadomo jak organizuje sie chrzciny czy wesele to nawet trzeba wypic za zdrowie a 1,6 promila to wcale nie tak duzo moze 2 albo 3 piwa wielce mi cos poprostu nieszczescie moze dziecku sie odbilo po jedzeniu i sie zakrztusilo najpredzej tak bylo co za nieszczescie wspolczuje tej rodzinie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
32
~Gość2 2016-01-25 (08:29) 10 godzin i 54 minut temu

''Pogotowie przybyło na miejsce po godz. 20. Niestety, niemowlęcia nie powiodła się uratować. "co za nieuk pisał ten komentarz. wyrazy współczucia dla rodziny , a resztę co tu komentować tragedia,a przyczyn mogło być wiele jak pisze @MÓJ nick jeśli babcia nakarmiła i położyła na wersalce mogło się maleństwu ulać pokarmu i się zadławiło ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
12
Zgadzam się z opinią
40
~Gp 2016-01-25 (08:18) 11 godzin i 5 minut temu

Takie maleństwo mogło się zakrztusic i nieszczęście gotowe... Trzeba przy takim dzieciatku być cały czas... Mimo że wypili to bardzo im współczuję na pewno kochali dzieciątko tylko nie świętowali tak jak powinni...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
8
Zgadzam się z opinią
34
~ewkaz8 2016-01-25 (09:21) 10 godzin i 2 minuty temu

Współczuje rodzicom i rodzinie... Ale jak można zostawić malutkie dziecko na wersalce( !!! )I nie zwrócić na nie uwagi przez kilka godzin!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
24
~m 2016-01-25 (10:01) 9 godzin i 22 minut temu

Zawsze powtarzam znajomym przyszłym mamom: odpuść sobie droższy wózek, milion ubranek, super butelki, nawet lepsze pieluchy- maluchowi naprawdę jest wszystko jedno w co jest ubrany- lepiej kup lub wypożycz nowy albo używany monitor oddechu ( płytka podłożona pod materac malucha, która włĂĄcza sygnał alarmowy gdy dziecko przestaje oddychać przez kilka sekund).

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
16
Zgadzam się z opinią
34
~Hh 2016-01-25 (08:50) 10 godzin i 33 minut temu

Nie sadze zeby chrzest spowodowal smierc, choc to sakrament przeinaczony, moze nawet nie rodzice. Moze smierc lozeczkowa, tak sie zdarza. Ale na boga, Boga czy bogow... Po co tyle chlac. Na chrzcinach, roczkach czy komuniach wbijcie sobie do patologicznych lbow sie nie pije. Jak macie szacunek do dzieciaka, na jego urodzinach tez nie, symbolicznie lampke wina a nie wode łoić. Czy ten narod musi ciagle doic ta wode z byle okazji. Babska piz.a ledwie po pologu a juz musi walic do ryja. Miejmy nadzieje ze nie karmiala, bo byc moze jeb.na nakarmila dzieciaka w amoku alkoholowym i kojtnal szybciej niz sie urodzil. Co za durny chory narod zeby ciagle tylko chlac. Patole i ch.j

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
14
Zgadzam się z opinią
30
~Yyyy 2016-01-25 (09:19) 10 godzin i 4 minuty temu

Ja jak moja córcia była malutka bez przerwy miałam ją na oku. Jak spała to zagladalam do niej co 5 minut, żeby sprawdzić czy oddycha i czy się nie zachlysnela właśnie!. Mówcie co chcecie, ale to nienormalne, żeby przez dłuższy czas nie zajrzeć do tak malenkiego dziecka! I alkohol nie ma tu nic do rzeczy. Mi też zdarzało się wypić ale nie odbierało mi to rozumu na tyle, żeby zapominać, że mam dziecko! Mimo wszystko współczuję rodzicom. Ból nie do opisania...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
24
Zgadzam się z opinią
36
~gość 2016-01-25 (08:04) 11 godzin i 19 minut temu

Co za analfabeta pisał ten artykuł??? Takich to powinno się do szkoły wysyłać a nie dawać takim pracę. !!! Szkoda maluszka a rodzice powinni za jego śmierć odpowiedzieć przed sądem! !!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
9
Zgadzam się z opinią
20
~jfk 2016-01-25 (08:52) 10 godzin i 31 minut temu

serce sciska z zalu , tez mam coreczke i pilnuje ja od urodzenia jak moge jak byla niemowleciem pierwsze tygodnie spala z nami i co jakis czas sprawdziliśmy co i jak. o pijanstwie obojga rodziców nie ma mowy, czasem sobie wypije ale drugie musi byc trzezwe i czuwać .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~kola 2016-01-25 (10:36) 8 godzin i 47 minut temu

Mogło się zakrztusić i się udusić własnym pokarmem.Babcia nakarmiła i położyła.Chyba że czyms innym go karmiła niż powinna.

odpowiedz

zgłoś do moderacji