Trwa ładowanie...
d3wtfhp
ebi smolarek
28-04-2008 08:00

Artur Boruc i Ebi Smolarek w reklamie Pumy


Puma kontynuuje rozpoczętą w styczniu kampanię o nazwie 'Until
then'. Tym razem wykorzystuje wizerunek ambasadorów marki Puma -
Artura Boruca i Ebiego Smolarka.

d3wtfhp
d3wtfhp

Tematem przewodnim są piłkarze w cyber przestrzeni. Piłkarze w połowie są ludźmi a w połowie szybkimi nowoczesnymi maszynami. Dzięki nowoczesnemu połączeniu, zwyciężają. Kampania prowadzona będzie wspólnie z Intrsport i wspierana przez reklamę prasową oraz zewnętrzną typu frontlight 6x3 w głównych miastach Polski.

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.

d3wtfhp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3wtfhp
Więcej tematów