Zamkną część Połczyńskiej. Od soboty utrudnienia
Od 31 maja wieczorem, zmieni się organizacja ruchu na ul. Połczyńskiej. Na odcinku pomiędzy ul. Łęgi a ul. Szeligowską ruch w obydwu kierunkach będzie się odbywał na północnej jezdni.
Wyłączony z ruchu będzie ok. 150 m odcinek południowej jezdni (w kierunku ul. Powstańców Śląskich) ul. Połczyńskiej pomiędzy ul. Łęgi a ul. Szeligowską. Ruch drogowy zostanie przełożony na jezdnię północną (w kierunku granicy miasta), będą tam po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Powodem zmian jest przebudowa ul. Połczyńskiej na skrzyżowaniu z powstającą ul. "Nowolazurową".
Odcinek "Nowolazurowej" pomiędzy ul. ks. J. Chrościckiego a Połczyńską powstaje z dala od oczu warszawiaków bo aż 550 m (z ok. 950 m) nowej drogi przebiegać będzie po wiadukcie nad terenami kolejowymi. Prace przy jego budowie już trwają. Każda z 15 podpór wiaduktu wymaga na początku wykonania fundamentów, których kluczowym elementem są pale. Na terenie budowy pracują cztery palownice do pali wielkośrednicowych i palownica do wykonywania mikropali, wykorzystywana pomiędzy torami kolejowymi. Poza pracami mostowymi trwa przebudowa kabli elektroenergetycznych, budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej. Przebudowywana jest także kolejowa sieć trakcyjna. Na terenie pomiędzy linią kolejową a ul. Połczyńską trwają prace ziemne. Polegają na wybraniu ziemi oraz zagęszczeniu gruntu pod konstrukcję nowej drogi.
Budowa pierwszego odcinka "Nowolazurowej" o długości ok. 2600 m zakończyła się w 2013 roku. Ulica umożliwia przejazd pomiędzy węzłem Salomea w Al. Jerozolimskich a ul. ks. J. Chrościckiego. Koszt teraz budowanego drugiego odcinka to 78,7 mln zł. Zakończenie prac planowane jest na drugą połowę 2015 r. Cały projekt ulicy "Nowolazurowej" to droga o długości ponad 6 km - od węzła Salomea w Al. Jerozolimskich, poprzez istniejącą ul. Lazurową aż do trasy S8. W przypadku ostatniego odcinka - od ul. Lazurowej do trasy S8 trwają wykupy gruntu pod przyszłą ulicę.