Trwa ładowanie...

Wrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcie

Od 22 kwietnia trwa akcja "Liść robi różnice". Marka Paclan przekaże 2 zł za każde zdjęcie tytułowego liścia, które trafi na serwis Instagram z odpowiednim hashtagiem. Kampania ma wesprzeć Park Narodowy Manas w Indiach.

Wrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcieWrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcieŹródło: ZOO Wrocław
d3ju4rb
d3ju4rb

Nasze codzienne decyzje mają znaczenie. Każdy człowiek ma wpływ na wygląd i stan naszej planety. Kampania społeczna “Liść robi różnice” została stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim ZOO oraz fundacją ZOO Wrocław Dodo.

Wrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcie

Organizator przekaże 2 zł za każdego zdjęcie opublikowane zgodnie z zasadami akcji. W zabawie może wziąć udział każdy. Wystarczy opublikować w serwisie Instagram zdjęcie z liściem w kadrze. Warunkiem jest niezniszczenie przy tym przyrody oraz otagowanie fotografii #liśćrobiróżnicę. 

Kampania ma przyczynić się do rewitalizacji Parku Narodowego Manas w Indiach. - Akcja "Liść Robi Różnicę" ma szansę przyczynić się do odbudowania zdewastowanych przez działalność człowieka terenów, a w efekcie stworzyć odpowiednie warunki do życia dla zagrożonych gatunków, takich jak nosorożce indyjskie czy świnki karłowate - mówi Radosław Ratajszczak, prezes ZOO Wrocław.

Wrzawa po artykule WP o locie z Andrzejem Dudą. Tomasz Siemoniak: powinny polecieć głowy

- Aktualnie w Parku Manas żyją tylko 44 nosorożce, podczas gdy w sąsiednim - Kaziranga - ponad 1800. Wierzę, że ta akcja zrobi różnicę i pomoże przetrwać zagrożonym gatunkom - dodaje Ratajszczak.

d3ju4rb

Organizatorzy akcji są pełni wiary w jej powodzenie. - Na rzecz Parku Narodowego Manas jesteśmy gotowi przekazać 30 tys. zł, co oznacza rewitalizację 300 ha. Zależy nam na osiągnięciu tej kwoty przy wsparciu internautów, tak by każdy mógł poczuć, jak wiele może zdziałać. Bez względu na rozwój akcji, przekażemy 10 tys. zł na rzecz parku, ale mocno wierzymy w to, że uda nam się osiągnąć górną granicę założonego budżetu - opowiada Marta Krokowicz, brand manager marki Paclan.

Akcja wystartowała w Dzień Ziemi, 22 kwietnia i potrwa do 31 maja.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3ju4rb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ju4rb
Więcej tematów