Trwa ładowanie...
d1iet9z
11-04-2007 10:30

Viacom razem z Yahoo

Nowy system reklamy internetowej Yahoo cieszy się coraz większym uznaniem. Firma podpisała kontrakt reklamowy z Viacom na obsługę wszystkich 33 witryn należących do koncernu medialnego.
Yahoo będzie wyłącznym dostawcą wyszukiwarki i reklam kontekstowych na takich witrynach jak mtv.com czy comedycentral.com. W przyszłości umowa może zmienić charakter na międzynarodowy, wtedy Yahoo obsługiwałoby reklamy na 140 witrynach należących do Viacom.

d1iet9z
d1iet9z

Yahoo będzie serwowało reklamy przy pomocy Panamy, nowego systemu, który został wprowadzony w lutym br. I jak wynika - http://www.internetstandard.pl/news/107118.html z analiz comScore przyczynił się do wzrostu liczby kliknięć w reklamy.

Sukces platformy Panama to nie jedyny powód dla którego Viacom zdecydowało się na współpracę z Yahoo. Viacom niedawno oskarżył Google o naruszenie praw autorskich w serwisie YouTube i zażądał 1 mld USD odszkodowania.

d1iet9z
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1iet9z
Więcej tematów