Trwa ładowanie...
d2t8hz7
metro
04-09-2008 08:00

Telewizyjna ofensywa dziennika 'Metro'


We środę ruszyła telewizyjna kampania dziennika "Metro". Jest to
kolejny etap działań pod hasłem "Pokolenie Metra", które rozpoczęły
się w sierpniu br.

d2t8hz7
d2t8hz7

Kampania obejmie stacje: TVN24, TVN Style, TVN7, TVP1, TVP2. Spoty reklamowe będą emitowane również w sieci kin Multikino oraz Silver Screen. Kampania prowadzona jest też na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie i internecie. Działania reklamowe potrwają do końca września.

Spoty telewizyjne i kinowe przygotowało studio Badi Badi. Planowaniem i zakupem telewizji zajął się dom mediowy Starlink. Zakup pozostałych mediów oraz kreację kampanii przygotował dział promocji "Metra".

d2t8hz7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2t8hz7
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj