Trwa ładowanie...
d8owygn
metro
04-09-2008 08:00

Telewizyjna ofensywa dziennika 'Metro'


We środę ruszyła telewizyjna kampania dziennika "Metro". Jest to
kolejny etap działań pod hasłem "Pokolenie Metra", które rozpoczęły
się w sierpniu br.

d8owygn
d8owygn

Kampania obejmie stacje: TVN24, TVN Style, TVN7, TVP1, TVP2. Spoty reklamowe będą emitowane również w sieci kin Multikino oraz Silver Screen. Kampania prowadzona jest też na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie i internecie. Działania reklamowe potrwają do końca września.

Spoty telewizyjne i kinowe przygotowało studio Badi Badi. Planowaniem i zakupem telewizji zajął się dom mediowy Starlink. Zakup pozostałych mediów oraz kreację kampanii przygotował dział promocji "Metra".

d8owygn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d8owygn
Więcej tematów