Trwa ładowanie...
d2z3wim
16-05-2008 08:00

Ströer promuje Infoscreeny


Firma Ströer Out-of-Home Media rozpoczęła kampanię promocyjną,
której celem jest poinformowanie o wprowadzeniu Infoscreenów, czyli
nowych nośników na stacjach Warszawskiego Metra.

d2z3wim
d2z3wim

Infoscreeny to nośniki z segmentu premium, na których pasażerowie Metra mogą oglądać program, którego jedną trzecią stanowią reklamy. Dostępne są trzy formy reklamowe: plakat (nieruchoma reklama graficzna) animacja (reklama graficzna z animacją 2D) oraz spot reklamowy o długości od 5 do 30 sekund. Oprócz reklam na nośnikach prezentowane będą wiadomości, prognoza pogody, informacje o wydarzeniach w mieście oraz plotki.

Pierwsze Infoscreeny zamontowano na stacji Ratusz-Arsenał. W pierwszym etapie inwestycji, który zakończy się w czerwcu, Ströer Out-of-Home umieści 23 infoscreeny na sześciu głównych stacjach metra. Do końca maja będą odbywały się emisje testowe.

Kampania promująca nośniki odbywa się pod hasłem "Infoscreen - Inspiracja on line" i realizowana jest w branżowych portalach internetowych (m.in. Wirtualnemedia.pl, Media&Marketing Polska, Infor.pl), prasie marketingowej (Media&Marketing Polska, Brief, Press) oraz na 300 billboardach w Warszawie.

Za zaplanowanie i zakup internetu odpowiedzialny był Starcom Next, natomiast prasę branżową i outdoor zaplanował dział marketingu firmy Ströer Out-of-Home Media. Promocja Infoscreenów potrwa do 15 czerwca.

d2z3wim
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2z3wim
Więcej tematów