'Puls Biznesu' źródłem właściwych decyzji

16 marca br. ruszyła kampania reklamowa 'Pulsu Biznesu'.

17.03.2006 06:53

Rozwiązania kreatywne wykorzystywane w działaniach przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, media zaplanował Starcom.

W kampanii wykorzystane zostaną różne rozwiązania odwołujące się do jednej idei kreatywnej: „Puls Biznesu jest źródłem właściwych decyzji”. To nowe hasło dziennika od najbliższego poniedziałku stanie się integralną częścią winiety tytułu.

Platforma komunikacji zasadza się na motywie poczucia profesjonalizmu i pewności siebie jakie daje lektura „Pulsu Biznesu”. Posiadanie własnego egzemplarza „PB” jest znakiem rozpoznawczym. Czytelnik „Pulsu Biznesu” w oczach otoczenia jest utożsamiany z symbolem sukcesu. Ten kierunek wydawca wybrał po analizie wyników czytelnictwa tytułu. Tak właśnie sami ankietowani wskazywali na fakt, że „PB” wspomaga proces podejmowania decyzji dzięki dostarczaniu informacji o znaczeniu strategicznym, pomocnych w procesie planowania, rozmowach handlowych i negocjacjach biznesowych czy dostarczaniu konkretnych informacji o potencjalnych odbiorcach produktów i usług jakie oferuje ich firma.

Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, obejmie swoim zasięgiem telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, Polsat, Polsat Sport, TVN Turbo, Discovery oraz inne stacje tematyczne), outdoor (nośniki 6x3 Cityboard Media oraz nośniki 8x4 Gigaboard), radio (RMF FM, Radio Zet, Radio PiN, TOK FM i inne), Internet (Onet.pl, Interia.pl, Wirtualna Polska oraz wiele serwisów tematycznych), magazyny (m.in. Manager Magazine, Harvard Business Review Forbes, Ozon, CFO, CMO, CEO, Sukces, Warsaw Business Journal i inne) Działania promocyjne potrwają co najmniej do końca czerwca 2006 roku. Budżet kampanii szacowany jest na kilka milionów złotych.

Adresatami działań są tzw. „young, urban, professionals” – osoby aktywne zawodowo, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. osób, które na rynek pracy wkroczyły po 1989 roku. Dziennik jest pierwszym źródłem informacji biznesowej dla top menedżmentu dużych i średnich firm. Kampania ma przekonać do „Pulsu Biznesu” również menedżerów średniego szczebla w tych przedsiębiorstwach.

Wydawca dziennika zlecił ponadto agencji Target Group przeprowadzenie badań CATI (pre-test oraz post-test), których celem jest zmierzenie efektywność kampanii w kontekście osiągnięcia zakładanych celów.

W najbliższym czasie planowane są również zmiany w samym dzienniku, o których wydawca jeszcze nie informuje.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)