Plany piłkarskie Telekomunikacji Polskiej
Telekomunikacja Polska (Główny Sponsor Reprezentacji Polski) planuje w najbliższym czasie szereg działań związanych z udziałem polskiej drużyny w Mistrzostwach Świata w piłce nożnej.
19.03.2006 22:45
- Będziemy wykorzystywać wizerunek kadry narodowej w komunikacji wybranych usług i produktów TP. Komunikacja produktowa będzie wspierana przez działania wizerunkowo-edukacyjne, mające na celu przedstawienie wartości internetu i dostępu do niego przez pryzmat tematu wzbudzającego ponadprzeciętne zainteresowanie Polaków - reprezentacji Polski i Mistrzostw Świata. Osią tej komunikacji będzie strona internetowa o reprezentacji i o mundialu , stworzona wspólnie z Wirtualną Polską , będącą częścią Grupy TP. Na niej, poza treściami dotyczącymi reprezentacji i samych mistrzostw , dostępne będą też ekskluzywne materiały o drużynie narodowej, które TP stworzyła dzięki sponsoringowi drużyny narodowej i współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej - powiedziała nam Barbara Górska, rzecznik prasowy TP. Planowane kampanie obecne będą w różnych kanałach komunikacji m.in.w telewizji, prasie, outdoorze, internecie. Działania komunikacyjne będą odzwierciedlone w sieci sprzedaży TP i Orange. Sesja
filmowa i zdjęciowa z udziałem zawodników i sztabu szkoleniowego zrealizowana została podczas ostatniego zgrupowania piłkarzy, które odbyło się w Niemczech pod koniec lutego.Wsparcie komunikacji produktowej przez działania związane ze sponsoringiem reprezentacji, w szczególności opierające się na wykorzystaniu wizerunku, nie są niczym nowym w strategii marketingowej TP. W drugiej połowie 2005 oraz na początku 2006 roku TP przygotowała kampanie reklamowe z udziałem Jerzego Dudka, dotyczące takich produktów i usług jak: neostrada tp, plan tp darmowe wieczory i weekendy, plan tp 60 minut za darmo, poczta głosowa tp oraz sms z telefonu domowego tp .