Trwa ładowanie...
d2nte6e
top gear
19-02-2008 08:00

Media Contacts napędza Top Gear


Agencja Media Contacts rozpoczęła kampanię internetową nowo
wchodzącego na polski rynek magazynu "Top Gear" (wydawanego na
licencji BBC przez Burda Media Polska).

d2nte6e
d2nte6e

Kampania podzielona jest na trzy tygodniowe etapy, z których pierwszy wspomaga "launch" tytułu, a kolejne będą ukierunkowane na wsparcie sprzedaży magazynu.

Komunikacja kierowana jest do mężczyzn z dużych miast, w wieku 20-39. roku życia.

Reklamy internetowe zobaczyć będzie można przede wszystkim w serwisach związanych z motoryzacją, stylem życia, sportem i biznesem.

d2nte6e
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2nte6e
Więcej tematów