Stacy Pinus twierdzi, że Starbucks oszukuje w ilości oferowanych produktów. Amerykanka dowodzi w swoim pozwie, że reklamowana kawa Venti powinna zawierać 700 ml napoju, podczas gdy faktycznie jest jej tylko 400 ml, natomiast reszta pojemności kubka wypełniana jest lodem.
Jak podaje TVP Info: „W rzeczywistości Starbucks reklamuje rozmiar kubków z zimnymi napojami, a nie właściwą ilość samego napoju. W efekcie klienci są oszukiwani” – dowodzi Amerykanka w pozwie złożonym w sądzie Północnego Dystryktu stanu Illinois.
Pincus zwraca uwagę, że reklama oszukuje klientów. Z tego też powodu powinna zostać ukarana. Przedstawiciel Starbucksa oświadczył natomiast, że pozew jest bezpodstawny._ "Jeżeli jakiemuś klientowi nie odpowiadają proporcje składników, nasza obsługa mu je zmieni”_ – oświadczył w rozmowie z agencją AP rzecznik firmy Jaime Riley.