Trwa ładowanie...
dxsn6m9
wrocław
26-11-2007 23:35

"Kampania EXPO 2012 zbudowała pozycję Wrocławia w świecie"

Europoseł z ramienia PiS Konrad Szymański uważa, że kampania na rzecz EXPO 2012 zbudowała pozycję Wrocławia w świecie.

dxsn6m9
dxsn6m9

Galeria

[

]( http://wiadomosci.wp.pl/starania-o-expo-2012-6038637053498497g )[

]( http://wiadomosci.wp.pl/starania-o-expo-2012-6038637053498497g )
Starania o Expo 2012

Właśnie stajemy się czwartym rozpoznawalnym polskim miastem (po Warszawie, Krakowie i Gdańsku). Co ważne, image Wrocławia ma silny rys nowoczesności, jest zwrócony najbardziej w przyszłość. To jest inwestycja, która zaprocentuje - uważa eurodeputowany.

dxsn6m9

Według Szymańskiego kampania promocyjna EXPO 2012 we Wrocławiu przyniosła korzyści bez względu na wynik. Wraz z innymi staraniami - kampaniami na rzecz EXPO 2010, Euro 2012, EIT (Europejski Instytut Technologiczny) - zbudowała ona pozycję Wrocławia w świecie. Szymański przyznaje jednak, że 13 głosów oddanych na wrocławską kandydaturę to wynik poniżej oczekiwań. Pokazuje jednak, że uczymy się gry międzynarodowej.

Szymański uważa, że skoro uboczne efekty promocyjne są spełnione, to starania o kolejną wystawę światową powinny być uzależnione od realnych szans wygranej. Muszą zajść zmiany w naszej dyplomacji gospodarczej i systemie promocji Polski za granicą. (...) Potrzebna jest tu debata wszystkich zainteresowanych stron - rządu, partii, instytucji pozarządowych, profesjonalistów.

Eurodeputowany uważa, że rząd Donalda Tuska - z wyjątkiem ministra kultury i dziedzictwa narodowego - nie był przekonany do silnego wsparcia tych starań u samego finiszu.

dxsn6m9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dxsn6m9
Więcej tematów