Trwa ładowanie...
d16kbb9
pkp intercity
29-02-2008 08:00

Czas na kolej


Agencja Media Contacts realizuje kampanią internetową PKP Intercity
pod hasłem "Kolej na Polskę". Projekt ma na celu zachęcenie do
podróżowania pociągami PKP Intercity.

d16kbb9
d16kbb9

Kampania przewidziana jest na 6 miesięcy i kierowana do aktywnych osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców większych miast.

Działania reklamowe prowadzone są na największych polskich portalach, forach związanych z turystyką oraz z wykorzystaniem wyszukiwarek. Komunikacja odbywa się w otoczeniu społecznościowym - w tym celu utworzono w połowie 2007 roku specjalny serwis PKP Intercity promujący Polskę jako interesujący cel podróży, miejsce o dużym potencjale i pięknych krajobrazach. W ramach serwisu prowadzony jest konkurs z nagrodami na najciekawsze zdjęcia nadesłane przez użytkowników.

d16kbb9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d16kbb9
Więcej tematów