Artegence wyodrębniła Dział Badań
Agencja interaktywna Artegence utworzyła w swojej strukturze
samodzielny Dział Badań, który został wydzielony z Działu
Strategii.
31.10.2007 08:00
Zadania nowej jednostki to m.in. systematyczne testy usability, wywiady pogłębione w fazach poprzedzających budowę serwisów i tworzenie architektury informacyjnej, biały wywiad oraz analiza symptomów globalnych zmian w internecie. Wszystkie te działania są realizowane są na potrzeby klientów Artegence.
Funkcję managera ds. badań objął Tomasz Jakubowski, dotychczas specjalista ds. strategii. Specjalizuje się w on przygotowywaniu architektury informacyjnej. Z branżą badawczą Jakubowski związany jest od dziesięciu lat. Pracował m.in. w PBS Sopot (obecnie PBS DGA), gdzie odpowiedzialny był m.in. za sondaż Exit Poll w okresie wyborów prezydenckich w 2000 roku.
Do zespołu Działu Badań jako specjalista ds. badań dołączyła też Paulina Rzymska, absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.