Trwa ładowanie...
d3z0bou
astma
05-09-2008 08:00

'Wyprzedź jesienny atak astmy'


Agencja HealthWay Integrated Healthcare Communications rozpoczęła
kampanię społeczną "Wyprzedź jesienny atak astmy". Celem
prowadzonych działań jest zachęcenie rodziców dzieci z astmą do
działań zapobiegających zaostrzeniom choroby, która nasila się o
tej porze roku.

d3z0bou
d3z0bou

HealthWay odpowiada za zbudowanie strategii i kreacji. Głównym przesłaniem wyrażonym w haśle: Wyprzedź jesienny atak astmy - idź z dzieckiem do lekarza jest mobilizacja rodziców do działania, w wyniku którego dziecko uniknie zaostrzenia choroby.

W kampanii zostanie wykorzystany: outdoor, spoty w dwóch ogólnopolskich rozgłośniach radiowych (RMF FM i Trójce), banery na najpopularniejszym obecnie portalu społecznościowym oraz działania PR (prasa, radio, telewizja).

Agencja przygotowała także akcję wspierającą w Internecie - word of mouth oraz stronę informacyjną www.astmaudzieci.pl.

Zjawisko "wrześniowej epidemii astmy" ma kilka współwystępujących przyczyn: ekspozycja na alergeny w środowisku szkolnym, z którymi podczas wakacji dzieci nie miały kontaktu, stres związany z nauką, mniej regularne stosowanie rutynowego leczenia podczas wakacji, a przede wszystkim typowe jesienne infekcje wirusowe dróg oddechowych. Wizyta u alergologa lub pediatry bezpośrednio po wakacjach to jedyny sposób, aby ustrzec dziecko przed nasilonymi atakami astmy, które co roku powtarzają się kilka tygodni po rozpoczęciu roku szkolnego.

d3z0bou
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3z0bou
Więcej tematów