Trwa ładowanie...
d1faneh
volvo
18-09-2007 08:00

Volvo: nowa przestrzeń wspólnych przeżyć


Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem 'nowa
przestrzeń wspólnych przeżyć', której celem jest prezentacja
konsumentom Volvo V70. Kampania ma produktowo - wizerunkowy
charakter. Potrwa do połowy listopada.

d1faneh
d1faneh

Kampania zakłada wykorzystanie outdooru, prasy, telewizji, Internetu i marketingu bezpośredniego.

Layouty reklamowe kampanii pojawią się głównie w mediach wnętrzarskich, motoryzacyjnych, biznesowych i podróżniczych, w tym: Elle Decoration, Villa, Harvard Business Review, Forbes, Manager Magazin, National Geographic czy Voyage.

Reklamy telewizyjne prezentowane będą w kanałach tematycznych, takich jak Discovery, Animal Planete, TVNTurbo czy TVN24.

Centralnie przygotowaną kreację adaptowała agencja Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management - Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland S.A. Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Po stronie Klienta za kampanię odpowiada Mariusz Nycz - Communication Manager Volvo Auto Polska

d1faneh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1faneh
Więcej tematów