Trwa ładowanie...
d37ubnd
tp
25-09-2007 08:00

TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz


Ruszyła pierwsza kampania B2C dla Telekomunikacji Polskiej SA
autorstwa agencji Euro RSCG, wspierająca plany taryfowe usług
głosowych.

d37ubnd
d37ubnd

Kampania obejmuje telewizję, kino, prasę, outdoor, radio, Internet oraz materiały POS. Kampania dla TP SA to sześć spotów telewizyjnych, które począwszy od 17 września (pierwszy film, kolejne od 1 października) emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych.

Team kreatywny zaangażowany w prace przy kampanii to: Cesar Pueblo i Antoni Korzeniowski pod nadzorem Dyrektora Kreatywnego Euro RSCG Jacka Szuleckiego.

Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampanii odpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec - Group Account Director, Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się Monika Zgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.

d37ubnd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d37ubnd
Więcej tematów