Trwa ładowanie...
ddj72f9

Szczoteczki dla kibiców

Do 6 czerwca potrwa kampania reklamowa specjalnych serii szczoteczek do zębów Blend-a-med Spinbrush.

ddj72f9
ddj72f9

Procter & Gamble przygotował dla dzieci serię elektrycznych szczoteczek-zabawek w pięciu kształtach, a dla kibiców - serię futbolową z końcówką w kształcie piłki. Kreacja podkreśla połączenie walorów higienicznych z zabawą.

W TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN emitowane są trzy 15-sekundowe spoty reklamowe: dwa są adaptacją amerykańskich, a spot piłkarski przygotował polski oddział agencji D'Arcy. (Presserwis/miz)

ddj72f9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
ddj72f9
Więcej tematów