Trwa ładowanie...
dp1brnt

"Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" - zachęca Greenpeace

Pod hasłem "Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" trwa kampania
Greenpeace zachęcająca do oszczędzania energii. Akcja wykorzystuje
niestandardowe formy przekazu.

dp1brnt
dp1brnt

Kampania Greenpeace pod hasłem "Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" promuje walkę z globalnym ociepleniem przez oszczędzanie energii. Kreacja w formie graffiti pokazuje niedźwiedzia na krześle elektrycznym, co ma symbolizować wszystkie gatunki zagrożone wymarciem. W kampanii wykorzystywane są również fosforyzujące naklejki z podziękowaniami za wyłączenie prądu.

Akcja od końca marca jest prowadzona na koszulkach i ścianach, na których naklejki i graffiti umieszczane są obok włączników światła. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action.

dp1brnt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dp1brnt
Więcej tematów