Trwa ładowanie...
d378fgd

Młodsi pozytywnie o reklamie, starsi negatywnie

Polacy są podzieleni, jeśli chodzi o ogólny stosunek do reklamy - wynika z sondażu przeprowadzonego przez Ipsos-Demoskop. Reklama nie przeszkadza 55% Polaków. 43% uważa ją jednak za dokuczliwą.

d378fgd
d378fgd

Młodsi Polacy znacznie częściej pozytywnie odnoszą się do reklamy niż starsi. Reklamy nie przeszkadzają aż 71% osób w wieku 15-19 lat. Natomiast wśród osób w wieku 50-59 lat odsetek ten spada do 47%.

Jeśli reklama nam przeszkadza, to przede wszystkim w telewizji. Taki był wynik badania zrealizowanego w lutym, kiedy na pytanie o medium, w którym reklamy są najbardziej dokuczliwe, 80% respondentów wskazało właśnie na telewizję.

W badaniu zrealizowanym przez Ipsos-Demoskop w marcu okazało się, że reklama telewizyjna owszem drażni, ale przede wszystkim, gdy przerywa odbiór filmów. Z badania wynika bowiem, że spoty reklamowe znacznie mniej przeszkadzają, gdy przerywają odbiór programów rozrywkowych, informacyjnych i sportowych. (an)

d378fgd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d378fgd
Więcej tematów