Trwa ładowanie...
dxucki1
Dr. Oetker
11-06-2008 08:00

Launch nowego produktu Dr. Oetkera


Dr. Oetker wprowadza linię produktów dla dzieci o nazwie Bajkowa
Chwila. Pierwszą marką w ramach nowej linii jest Kisiel Kolorek.
Wprowadzeniu na rynek produktu towarzyszy promocja konsumencka
autorstwa agencji Peppermint. Projekt prowadzony jest w wyniku
wygranego przetargu.

dxucki1
dxucki1

W ramach działań dla nowej marki przygotowano propozycje aktywności BTL wspierających promocję produktu. Wraz z rozpoczęciem realizacji projektu ruszy akcja degustacyjna prowadzona w super i hipermarketach na terenie całej Polski. Na potrzeby promocji konsumenckiej agencja przygotowała materiały wspierające, dystrybuowane podczas trwania akcji.

Nowy produkt - Kisiel Kolorek trafia właśnie do sklepów. Wyróżnia go barwna szata graficzna, właściwości tj. barwienie języka oraz unikalne smaki dostosowane do potrzeb najmłodszych konsumentów. Nietypowe cechy produktu zostały podkreślone w materiałach promocyjnych, które pozwalają dzieciom przenieść się w bajkowy świat.

dxucki1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dxucki1
Więcej tematów