wi璚ej

Galerie

Cz這wiek-drzewo

aktualizacja 2009-09-23 (09:32) 5 lat 1 miesiąc 8 dni i 33 minuty temu

nast瘼na. 1 / 5

Cz這wiek-drzewo przed i po operacjach

9 operacji by這 potrzebnych, by Indonezyjczyk zwany cz這wiekiem-drzewo m鏬 normalnie funkcjonowa w codziennym 篡ciu. Dede od lat cierpi na niespotykane schorzenie, w wyniku kt鏎ego z jego r彗 i n鏬 wyrasta造 pot篹ne korzenie dziwnej naro郵i.

Bądź na bieżąco z wiadomo軼i.wp.pl

oceń
tak 321 80.45%
nie 78 19.55%

By貫 鈍iadkiem lub uczestnikiem wa積ego wydarzenia? wy郵ij nam zdj璚ia

Cz這wiek-drzewo przed i po operacjach
wstecz wprz鏚

Opinie (171)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
0
~lukaszwpl 2011-06-17 (17:01) 3 lata 4 miesiące 13 dni 17 godzin i 4 minuty temu

biedny czlowiek ale jak taka dziwna choroba moze istniec bo ja nie kumam tego ze czlowiek moze miec taka okropna chorobe

odpowiedz

6
0
~Krystian 2011-06-12 (14:48) 3 lata 4 miesiące 18 dni 19 godzin i 17 minut temu

Mutant, moze i tak, ale zastan闚 sie co piszesz, kazdy chce 篡c, skoro dosta to zycie, a skoro ty nim nie jeste, to pomy郵, 瞠 tez nim mog貫 byc, on tego nie wybra, on zosta tym obdarzony, pe軟o jest takich ludzi,Postaw sie na jego miejscu, ,Np. jestem lekarzem, a Ty mutantem daje ci 15% szans ze pomog ci w 篡ciu, ogarn twoje schorzenie, To si nazywa nadzieja, w kt鏎 tacy ludzie wierz, Bo naprawd tez chce 篡 funkcjonowa,i przede wszystkim nie by wytykanym,jako mutant, wiec ogarnij sie troszeczk cz這wieku, i uwa瘸j co piszesz. bo skoro wierzysz ze x man istnieje, to je郵i przeczyta To Co napisa貫, znajdzie Cie, i swoimi szponami rozwali ci g這we;)

odpowiedz

0
10
~mar- 2008-12-22 (19:59) 5 lat 10 miesięcy 8 dni 14 godzin i 6 minut temu

przeciez to mutant
jak filmy o mutantach mozna nazywac "sf" skoro mutanty zyja tu i teraz mam tu namysli x-mena tak samo jest z grami o widzimy mutanta i go rozwalamy to czemu nie rozwalamy ich tych mutantuw ktOre 篡j wok馧 nas no przeciez nikt nie zaprzeczy 瞠 to nie mutant

odpowiedz

pokaż 4 ukryte odpowiedzi

0
0
~go嗆 2011-05-03 (21:58) 3 lata 5 miesięcy 27 dni 12 godzin i 7 minut temu

??
Przecie to nie jest ten sam facet na zdjeciu ....

odpowiedz

0
0
~Przera瘸j帷e 2011-04-15 (18:24) 3 lata 6 miesięcy 15 dni 15 godzin i 41 minut temu

Brodawki
NAprawd nie jest to przyjemne uczucie wsp馧cz鎩e.

odpowiedz

0
0
~oskar 2010-12-07 (19:31) 3 lata 10 miesięcy 23 dni 14 godzin i 34 minuty temu

瘸l mi go
Gdybym tesz by zara穎ny wirusem hvp to nie by這 mi weso這 wsp馧czuje i 篡cz ka盥emu 瞠by nie mia i wyzdrowia

odpowiedz

0
0
~Kamil 2008-08-27 (19:57) 6 lat 2 miesiące 3 dni 14 godzin i 8 minut temu

Straszne
Radze wam nie nabijac sie z tego bo bog to wyszystko widz i morze to sie przytrafic twoim dzieciom lub rodzinie

odpowiedz

pokaż 7 ukrytych odpowiedzi

0
0
~Oh 2010-06-22 (11:51) 4 lata 4 miesiące 8 dni 22 godziny i 14 minut temu

Wsp馧czucie
biedny ten cz這wiek ... Jak on si m璚zy ...

odpowiedz

2
0
~dona 2010-06-19 (20:27) 4 lata 4 miesiące 11 dni 13 godzin i 38 minut temu

Wsp馧czuj
niewyobra瘸lne jak ten cz這wiek musia mie w 篡ciu trudno...naprawd wsp馧czuj ale po operacji wida diametraln r騜nic ;).Te operacje dadz mu now szans na nowe z pewno軼i lepsze 篡cie ;)

odpowiedz

1
1
~lol2 2010-04-06 (21:07) 4 lata 6 miesięcy 24 dni 12 godzin i 58 minut temu

zal mi ciebie
"radze sie nie smiac bo bog widzi to i moze to sie przytrafic....." .. hahaha po 1. B鏬 pisze sie du膨 litera.. po 2. B鏬 nie ingeruje w sprawy ludzkie.. po 3. B鏬 nie jest za to wszystko odpowiedzialny ..

odpowiedz

0
0
~nnn 2010-03-07 (14:39) 4 lata 7 miesięcy 23 dni 19 godzin i 26 minut temu

opinia
tak bardzo mu wsp馧czuje to straszne co sie jemu przytrafi這 . Wi瘯szo嗆 z nas nosi w sobie ten wirus brodawczaka ludzkiego nie wiedz帷 nawet o tym. HPV jest przenoszon drog p販iow. Brodawki u niekt鏎ych si pojawiaj a u niekt鏎ych nigdy nie s widoczne. Jego przypadek to ewenement i pewnie jest to jeszcze jaka odmienna mutacja brodawczaka. 砰cz mu zdrowia i szcz窷cia. U nas najlepszy lek na brodawczaka w chwili obecnej z tego co sie orientuje to krem ALDARA. Wi瘯szo嗆 lekarzy jeszcze o nim nawet nie wie. Pozdrawiam

odpowiedz

0
0
~KAROLINA21232 2009-06-03 (21:48) 5 lat 4 miesiące 27 dni 12 godzin i 17 minut temu

OBRAZA
JES TO BARDZO OKROPNY WIDOK !!!!!!!!!!!!!!! WSP笏ZUJE NAPRAWDE

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

0
0
~kyniu 2010-03-03 (08:29) 4 lata 7 miesięcy 28 dni 1 godzinę i 36 minut temu

nie fajnie
nie fjanie takie cos jest, ogolnie to straszne wspolczuje temu czlowiekowi szczezrze

odpowiedz

0
0
~emi 2010-02-28 (20:29) 4 lata 8 miesięcy 2 dni 13 godzin i 36 minut temu

drzewo
naprawde wzpu販zuje ci,,,,,,,,,my郵e 瞠 wyzdrowiejesz

odpowiedz

0
0
~nikt 2010-02-15 (18:27) 4 lata 8 miesięcy 15 dni 15 godzin i 38 minut temu

cz這wiek drzewo
ludzie ten cz這wiek jest zarazony wirusem hpv czyli brodawczak ludzki,kazdy z nas go ma,u niekt鏎ych uk豉d immunoglobuliczny niepotrafi sie obronic przed narastaniem brodawek....ot wszystko..to nie jest mutacja

odpowiedz

0
0
~ona 2010-01-20 (15:31) 4 lata 9 miesięcy 10 dni 18 godzin i 34 minuty temu

mutacja
kmieciu ale z ciebie geniusz, mutacja, poczytaj lepiej zanim znowu zblaznisz sie takimi wypowiedziami, ten czlowiek w skutek wirusa, ktory zaatakowal jego organizm moze umrzec, ciekawe czy mutacja w "nauralny" sposob prowadzi do smierci??(...)

odpowiedz

0
1
~Kmieciu 2009-11-26 (22:40) 4 lata 11 miesięcy 4 dni 11 godzin i 25 minut temu

Mutacja to normalna cze嗆 ewolucji, powstaje w wyniku b喚dnej replikacji; oni nie s chorzy i w 瘸dnym wypadku nie ma na to lekarstwa, te deformacje ko鎍zyn powsta造 w wyniku b喚dnego podzia逝 kom鏎ek.

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

2
0
~tu 2009-11-20 (22:00) 4 lata 11 miesięcy 10 dni 12 godzin i 5 minut temu

oczywi軼ie 瞠 normalni ludzie!!!
Jak najbardziej to jest normalny cz這wiek. Po prostu inaczej wygl康a. To smutne s造sze,瞠 kto go obra瘸 nazywa jako inaczej. Na pewno jest wspanialym czlowiekiem, ktory wiele wycierpial ale sie nie poddaje. Bardzo go podziwiam za jeg si貫.

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

1
0
~Sashussiea 2009-10-14 (14:30) 5 lat 16 dni 19 godzin i 35 minut temu

omg
Jakie to jest straszne , a tak wogle to nie s mutanty , tylko narmalni ludzie , poprostu sa bardzo powarznie chorzy. Tak bardzo wsp馧czuj , tzn. nie wsp馧czuj bo nie czuj tego co oni , ale rozumiem to 瞠 jest to okropne . Naprawd , przykro mi.

odpowiedz

0
0
~KlaudiaPaj彗 2009-05-25 (22:22) 5 lat 5 miesięcy 5 dni 11 godzin i 43 minuty temu

debil
wsp馧czuje twojej g逝pociee.. Na discavery w豉snie o nim idzie

odpowiedz

Bądź z nami na bieżąco