Trwa ładowanie...
d3nkwpi
diament
09-09-2008 08:00

'Diamentowa' kampania marki Clear


Firma Unilever rozpoczęła kolejna odsłonę kampanii marketingowej
szamponów przeciwłupieżowych marki Clear.

d3nkwpi
d3nkwpi

W drugim etapie kampanii "Clear Diamond" szamponów przeciwłupieżowych marki Clear przewidziano internetową grę detektywistyczną "Co kryje prawda?".

Gra dostępna jest na stronie www.cokryjeprawda.pl. Wszystkie osoby, które z sukcesem ja ukończą mogą stanąć do rywalizacji o nagrodę w wysokości 100 tys. zł, która przypadnie autorowi najciekawszego dokończenia zdania "Prawdziwym diamentem jest dla mnie&".

W pierwszym etapie kampanii szamponów Clear miała miejsce wystawa diamentów w trzech centrach handlowych Złote Tarasy w Warszawie, Arkady Wrocławskie we Wrocławiu i Stary Browar w Poznaniu.

Drugi etap kampania potrwa w dniach 7-25 września. W dniach 26-28 września do trzech galerii handlowych wraca wystawa, tym razem "diamentem" będzie szampon Clear.

W trzecim etapie konsument zostanie zaproszony do wzięcia udziału w promocji konsumenckiej marki Clear.

d3nkwpi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3nkwpi
Więcej tematów