Trwa ładowanie...
d1ezsr0

Amerykańskie zakupy online

64% amerykańskich internautów kupujących w sklepach online jest zadowolonych ze swoich doświadczeń w tej dziedzinie - informuje Gazeta Wyborcza . Jednak tylko co pięćdziesiąty respondent jest w pełni usatysfakcjonowany.

d1ezsr0
d1ezsr0

Najbardziej irytującymi niedogodnościami podczas wizyty w e-sklepach są otwierające się okienka reklamowe, tzw. pop-up (dla 52% respondentów) oraz reklamy bannerowe (50%). Kupującym przeszkadzają także zatłoczone i przeładowane strony (35%), długi czas ładowania się witryn (26%) oraz trudności w znalezieniu konkretnego produktu (20%).

Dane takie uzyskała podczas badań amerykańska forma Retail Forward z Ohio. (reb)

d1ezsr0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ezsr0
Więcej tematów