Zniszczyć czy ocalić Seat-a Alteę?
Ruszyła akcja marki SEAT i telewizji Polsat - "Zniszczyć czy ocalić".
14.08.2006 | aktual.: 14.08.2006 08:20
Organizatorzy postanowili zbadać "morale" naszego społeczeństwa proponując eksperyment - czy warunkiem dobrej zabawy stanie się zniszczenie nowego SEAT-a Altei o wartości niemal 70 tys. złotych?
Przez kolejne 10 dni, na terenie centrum handlowego Manufaktura w Łodzi, można oglądać czerwony SEAT Altea podwieszony pionowo na dźwigu, na wysokości przeciętnego wieżowca. O tym, czy samochód zostanie wypięty z liny i rozbije się o specjalnie przygotowaną betonową płytę, czy też nienaruszony zjedzie na dół zadecydować może każdy za pomocą SMS-a.
Podsumowanie wyników nastąpi 20 sierpnia (niedziela) o g. 18.00 podczas finału imprezy, z którego telewizja Polsat przeprowadzi relację na żywo.
- Akcja "Zniszczyć czy ocalić", została opracowana nie tylko pod kątem spektakularnego show, ale także jako eksperyment, który wywoła dyskusję w środowisku badaczy z zakresu nauk społecznych - podano w komunikacie.
Kluczowym elementem akcji "Zniszczyć czy ocalić" jest internetowy notatnik. Znajdą się na nim relacje z akcji, dzień pod dniu, ze zdjęciami oraz materiałem wideo, a także będą na nim publikowane opinie ww. ekspertów. Poza funkcją informacyjną blog będzie ogólnodostępną trybuną - tu każdy będzie mógł bez skrępowania wyrazić emocje związane z akcją „Zniszczyć czy ocalić”.
www.zniszczycczyocalic.pl