Zmiany w cenniku reklamowym Faktu
Od poniedziałku 13 marca 2006 obowiązywał będzie nowy cennik reklam w dzienniku 'Fakt'.
28.02.2006 06:51
Zmiany dotyczą wybranych formatów reklamowych wydania ogólnopolskiego.
Wzrosną ceny ogłoszeń reklamowych w wydaniu ogólnopolskim na stronach od pierwszej do siódmej we wszystkie dni tygodnia, a także na pozostałych stronach redakcyjnych w czwartkowym wydaniu dziennika. Cena jednej kolumny wyniesie w czwartek 108 500 zł (obecnie – 105 000 zł). We wszystkie inne dni tygodnia ceny reklam na pozostałych stronach nie ulegną zmianie: cena pełnej strony w poniedziałki i w piątki wynosi - 90 000 zł, a we wtorki, środy i soboty – 70 000 zł.
Wszystkie ogłoszenia reklamowe zamówione w Biurze Reklamy Faktu przed 13 marca, będą realizowane wg aktualnie obowiązującego cennika.
Rozpowszechnianie płatne Fakt w czwartym kwartale 2005r. wyniosło 537 992 egzemplarzy, czyli o 10% więcej niż w analogicznym okresie w 2004r. Fakt jest liderem na rynku dzienników ogólnopolskich, w roku 2005 osiągnął średnią wielkość sprzedaży na poziomie 519 073 egzemplarzy.