Zmiany personalne w Nestle Polska


W Nestle Polska rozdzielono dział zasobów ludzkich i komunikacji, a
w jego miejsce powstały dwa oddzielne działy: dział komunikacji i
usług marketingowych oraz dział zasobów ludzkich.

Piotr Górski objął stanowisko dyrektora komunikacji i usług marketingowych. Na nowym stanowisku Piotr Górski jest odpowiedzialny za następujące obszary: komunikację brandową, zakup mediów, badania rynkowe, serwis konsumenta, oraz realizację strategii Wellness. Piotr Górski rozpoczął karierę w Nestle w 1999 roku jako kierownik usług marketingowych. W 2001 roku objął funkcję dyrektora działu zasobów ludzkich i usług marketingowych. Przez ostatnie dwa lata z sukcesem kierował działem wyrobów kulinarnych.

Funkcję dyrektora działu wyrobów kulinarnych Nestle objął Leszek Wącirz, który zastąpił na tym stanowisku Piotra Górskiego. Leszek Wącirz związany jest z koncernem Nestle od 1994 roku. Rozpoczął on swoją pracę w dziale sprzedaży od stanowiska przedstawiciela handlowego. Przez siedem kolejnych lat przeszedł wszystkie szczeble kariery, by w styczniu 2001 roku objąć stanowisko dyrektora działu sprzedaży.

Leszka Wącirza na stanowisku dyrektora działu lodów Nestle zastąpił Witold Michalik. Obecnie odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii dalszego rozwoju segmentu lodów Nestle w Polsce. Witold Michalik pracuje w Nestle Polska od 1993 roku.

Dyrektorem działu zasobów ludzkich została Agnieszka Wąsak, która dotychczas zajmowała stanowisko dyrektora ds. korporacyjnych i PR. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za pracę działów: kadr, płac, świadczeń pozapłacowych oraz rekrutacji.

Małgorzata Szlendak, która dotychczas pełniła funkcję starszego specjalisty ds. PR awansowała na stanowisko kierownika ds. korporacyjnych i PR. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, komunikację wewnętrzną oraz realizowanie strategii CSR.

Iwona Zaczek objęła funkcję starszego specjalisty ds. PR i przeszła do nowego działu komunikacji i usług marketingowych. Jest odpowiedzialna za wsparcie PR poszczególnych marek produktowych Nestle Polska.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)