VTrip.pl rozwija 'wirtualne odziały'
Portal turystyczny VTrip.pl rozwija swój Program Afiliacyjny przy współpracy ze szwedzką firmą TradeDoubler.
19.07.2006 06:31
Współpraca pomiędzy VTrip.pl a TradeDoubler trwa kilka miesięcy.
Partnerstwa internetowe opierają się na trzech filarach: usługodawcy, partnerze i koordynatorze działań. Rolę tego ostatniego pełni w tym przypadku TradeDoubler. Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania wspierające zarządzanie procesami sprzedaży i kooperacji z partnerami („wirtualnymi oddziałami” ) portalu VTrip.pl, czyli usługodawcy. Są to kompletne narzędzia służące generowaniu sprzedaży on-line oraz budowaniu sieci sprzedaży i relacji z partnerami.
TradeDoubler działa w 17 krajach i ma ponad 1000 aktywnych klientów w Europie, wśród których są firmy i koncerny o zasięgu europejskim i ogólnoświatowym, takie jak Apple Store, Dell, Telia Sonera, eBay oraz Kelkoo. Z kolei Polsce do klientów TradeDoubler obok VTrip.pl należą między innymi OpenFinance, Jamba, Bertelsmann Media (Świat Książki).
Nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, iż marketing afiliacyjny jest bardzo wydajną drogą zwiększania sprzedaży – mówi Piotr Kluczewski, prezes portalu VTrip.pl. Do współpracy zapraszamy witryny oraz partnerów tematycznie związanych z naszą działalnością, których cechuje wysoki profesjonalizm. Ci z kolei dostarczają informacji o naszych produktach swoim lojalnym użytkownikom. Cieszymy się, że jesteśmy pionierami tego typu rozwiązań w Polsce.
Rozwiązania TradeDoubler z powodzeniem stosują takie tuzy światowej e-turystyki jak Expedia czy Opodo. Jesteśmy zatem przekonani, że połączenie naszego doświadczenia z doświadczeniem w sprzedaży usług turystycznych i silną marką VTrip.pl, wygeneruje znaczącą sprzedaż dla VTrip.pl poprzez naszą sieć – dodaje Tomasz Kozarzewski, dyrektor zarządzający TradeDoubler Polska.