Sukces agencji Hill&Knowlton
Firma Hill&Knowlton EMEA (obejmująca region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) została oceniona w Raporcie Holmes jako najlepsza międzynarodowa agencja, dla której warto pracować.
11.09.2006 07:10
Hill&Knowlton zdobył pierwsze miejsce wśród innych międzynarodowych agencji pod względem:
- Chęci pracowników do kontynuowania swej kariery u obecnego pracodawcy
- Wyeliminowania niepotrzebnej biurokracji
- Przyciągania wysoko wykwalifikowanych pracowników
- Atmosfery w pracy
- Możliwości satysfakcjonującego godzenia przez pracowników życia zawodowego i osobistego
- Zaufania do kadry zarządzającej w kwestii słuszności podejmowanych decyzji.
Według Raportu Holmes, jednym z elementów pozwalających Hill&Knowlton na zdobycie przewagi konkurencyjnej jest program rozwoju zawodowego. Obejmuje on między innymi komponent Maestro, czyli szkolenie dla kadry zarządzającej dotyczące umiejętności obsługi klienta. W tej chwili element ten wprowadzany jest także w innych firmach grupy WPP.
Pracownicy Hill&Knowlton opisali firmę jako „merytokrację, wspaniałe miejsce do budowania własnej kariery”, „okno możliwości dla pracowników”, „miejsce, w którym doceniane są innowacyjne podejście i przedsiębiorczość”. Podkreślali też, że są „stale zaangażowani w zadania, które naprawdę coś znaczą: doradztwo na wysokim poziomie”.
Jesteśmy dumni, że tak wpływowe źródło, jakim jest Raport Holmes wyróżniło Hill&Knowlton. Ludzie to nasz główny kapitał i wkładamy dużo wysiłku, by zapewnić naszym kolegom możliwość rozwoju w środowisku H&K – mówi Andy Laurence, Prezes i Dyrektor Zarzadzajacy Hill&Knowlton EMEA.