Trwa ładowanie...
d3y57h1
06-09-2006 08:42

Spacerowniki w "Gazecie Wyborczej"

7 września ze stołecznym wydaniem 'Gazety Wyborczej' ukaże się pierwszy z cyklu czterech spacerowników (ciąg dalszy przedwakacyjnej edycji) czyli przewodników po wybranych dzielnicach Warszawy.

d3y57h1
d3y57h1

Następne spacerowniki będą się ukazywały w kolejne wrześniowe czwartki jako bezpłatny dodatek do stołecznego wydania „Gazety Wyborczej”.

Oprócz publikacji przewodników „Gazeta” co tydzień zaproponuje czytelnikom wspólne wycieczki trasą spacerownika wraz z autorami - warsawianistami Jerzym S. Majewskim i Tomaszem Urzykowskim. W czerwcu w takich wędrówkach brało udział po kilkaset osób.

"Zainteresowanie czerwcowymi spacerownikami było ogromne. Tłumy na organizowanych przez nas spacerach i telefony z prośbami o przewodniki po innych dzielnicach Warszawy sprawiły, że podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu cyklu" - mówi Agata Żelazowska, redaktor prowadzący serii.

W każdym spacerowniku opisana jest trasa spaceru, zaznaczone najciekawsze obiekty warte obejrzenia: budynki, pomniki, ulice, a także miejsca, z których rozciągają się najpiękniejsze miejskie panoramy. Praktycznym elementem każdego Spacerownika będzie mapa spaceru. Spacer można zacząć lub skończyć w dowolnym miejscu. Przewodniki zaprezentują miejsca niezwykłe, o których warto wiedzieć, a które na co dzień mijamy obojętnie.

d3y57h1

Pierwszy wrześniowy przewodnik zaprasza na Ochotę. W kolejne wrześniowe czwartki spacery ulicami Grochowa, Mokotowa i Woli.

Seria została opracowana przez zespół stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej”. Cykl jest promowany na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, w radiu (Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM, Radio Roxy FM 103,7 FM Warszawa, Antyradio 94 Warszawa, Eska Warszawa 105,6 FM, PiN Warszawa,), telewizji (TVP 3 WOT), w prasie (autopromocja w stołecznym wydaniu „Gazety Wyborczej” i stołecznym wydaniu „Gazety Co Jest Grane” - dodatku do „Gazety Wyborczej” i warszawskim wydaniu „Metra”, w warszawskim dodatku „Kujon Polski”) oraz w internecie (Gazeta.pl/warszawa).

Patronem medialnym cyklu są: Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM

Autorem kreacji kampanii jest agencja DDB Warszawa we współpracy z działem promocji stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej".

Wydawcą cyklu jest Agora SA.

d3y57h1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3y57h1
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj