Trwa ładowanie...
d22l482
06-11-2007 08:00

Smakowisko - nowa akcja Knorr Nudle


Realizację Smakowiska, na zlecenie Unilever Polska, przygotowała
agencja Hint Intermedia.

d22l482
d22l482

Główną osią akcji jest konkurs odbywający się na witrynie internetowej www.knorrnudle.pl, polegający na jak najszybszym znalezieniu różnic pomiędzy dwoma obrazkami związanymi bezpośrednio z promowanymi smakami. Zwycięzcami zostaną internauci, którzy konkursowe zadanie wykonają najszybciej i najdokładniej. Nagrodami są bony towarowe do EMPiKu o wartości 600 zł, zapakowane wraz z zestawem zupek Knorr Nudle w obrandowany worek żeglarski.

Nudle Knorr są dostępne w 11 smakach o nietypowych nazwach m.in.: Curry Wagary, Diabolo Pomidoro, Doprawiony z Kur3byk, Morowy Borowy. Grupa docelowa marki to ludzie młodzi, aktywni, poszukujący sposobu na szybki, niedrogi i gorący posiłek. Smakowisko jest kolejną po "Namiotobraniu", "Czad gierkach" i "Knorr Nudle Respecta" akcją, opartą na wykorzystaniu internetu do komunikacji z grupą docelową. Celami kampanii są: zwiększenie świadomości liczby smaków, w jakich dostępny jest produkt, zwiększenie sprzedaży produktu, wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, związanie go jeszcze bliżej z wartościami takimi, jak oryginalność, różnorodność, luz i zabawa, zwiększenie aktywności użytkowników w obrębie serwisu www.knorrnudle.pl.

Realizacja graficzna jest w dużym stopniu powiązana z layoutami opakowań Nudli Knorra oraz z językiem ikon Nudlish, stworzonym na potrzeby komunikacji marki. Grafika obrazków, w których użytkownicy poszukiwać będą różnic, jest również artystyczną wariacją na temat poszczególnych smaków.

Całość utrzymana jest w nowoczesnej, młodzieżowej konwencji, bliskiej estetyce komiksu. Język, jakim serwis komunikuje się z użytkownikami, jest nieoficjalny, zbliżony do slangu i sposobu porozumiewania się grupy docelowej. Charakteryzuje go zdanie "Obczaj te smaczki!", będące hasłem przewodnim kampanii.

d22l482

Kampania promująca akcję została oparta na wykorzystaniu internetu (największe portale, serwisy młodzieżowe i Gadu Gadu), telewizji (TVN7, 4Fun TV, TV4, Viva, VH1 oraz MTV Polska), radia (sieć Eska, RMF FM, RMF Maxx, Radiostacja, Planeta i Radio BIS) oraz outdooru (w 12 największych miastach Polski, w pobliżu wyższych uczelni oraz bibliotek, zainstalowane zostaną na przystankach citylighty). Potrwa do końca listopada.

Planowanie i zakup mediów wykonał dom mediowy PHD. Dodatkowo, agencja Heureka odpowiedzialna będzie za marketing szeptany.

Koncepcja kreatywna i graficzna kampanii Smakowisko, spoty reklamowe oraz produkcja serwisu internetowego www.knorrnudle.pl są wynikiem pracy agencji Hint Intermedia. Agencja jest również odpowiedzialna za koordynację przebiegu całego projektu.

d22l482
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d22l482
Więcej tematów