Prezentacji reklamy odmówiły zakłady komunikacji miejskiej w Trójmieście. Łódź, Wrocław i Szczecin natomiast miały pewne zastrzeżenia do kampanii promocyjnej. Jedni prosili o złagodzenie obrazu, inni o zmianę hasła, znajdującego się na plakacie, które brzmiało "Mięśnie+żel+solarium = seks". Teraz jest nieco inne.
Karina Łudź, z MTV przyznaje, że przez te kontrowersje zdecydowali się na złagodzenie przekazu. Wycięli więc w ogóle z reklamy słowo "seks", zastępując je pytajnikiem. W poszczególnych miastach nie będzie także na rurze. Zastąpi ją czarny plakat z umięśniona ręką. - Nie chodziło nam o to, aby kogokolwiek obrazić, czy zaszokować treścią. Zależało nam natomiast, aby dotrzeć do odbiorców w możliwie najciekawszy i oryginalny sposób - mówi Łudź.
Marka Gancarczyka, rzecznika krakowskiego MPK nic nie razi w tej reklamie. - Nie ma tam wulgarnych słów, nieprzyzwoitych zdjęć - zaznacza. Dodaje, że MPK weryfikuje treść reklam, tak by nie obrażały one uczuć religijnych, moralnych czy też estetycznych ludzi.
Zobacz wydanie internetowe: Od dziś lepiej omijać rondo Ofiar Katynia