Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zmienia wizerunek
Opracowana została nowa tożsamość wizualna Polskiego Stowarzyszenia
Sprzedaży Bezpośredniej. Logo oraz wszystkie materiały informacyjne
oparte są na motywie domu i rąk.
17.06.2008 08:00
Głównym elementem logo PSSB jest stylizowana grafika przedstawiająca sprzedaż bezpośrednią. Dłoń górna (jako symbol sprzedawcy)
przekazuje symboliczny przedmiot sprzedaży dłoni dolnej (symbol klienta). Wszystko odbywa się w schematycznie zarysowanym domu klienta, czyli najważniejszym miejscu dla sprzedaży bezpośredniej. Powstała też nowa strona internetowa - pssb.pl.
Poprzez zmianę identyfikacji PSSB chce wzmacniać swój wizerunek jako silnej reprezentacji branży i organizacji eksperckiej. Zamierza też kontynuować działania wspierające mikroprzedsiębiorczość. Celem prac PSSB jest stworzenie takich warunków, aby udział w PKB przychodów generowanych przez własną działalności gospodarczą osób fizycznych zbliżył się do średniej europejskiej.
Do utworzonego w 1994 roku Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej należy obecnie 15 przedsiębiorstw: AMC, ACN, Amway, Avon, Betterware, DLF, Forever Living Products, Herbalife, Lampe Berger, Lux, Mary Kay, NL, Oriflame, Tupperware i Vorwerk.