Pepsi: nowe opakowania, nowa kampania
Na początku marca w sklepach w całej Polsce pojawiły się nowe wzory opakowań Pepsi, Pepsi Light i Pepsi Max.
14.03.2007 07:10
Nowe wzory pojawiły się na puszkach i butelkach, a w ramach jednego brandu zafunkcjonuje kilka layoutów.
Właściwa kampania ATL rozpoczęła się 8 marca i obejmuje prasę, tv, radio i internet. Spoty reklamowe pojawiają się m.in. w TVN, TVN 24, TV4, MTV, 4FunTV, Vivie, Polsacie oraz Polsacie Sport. W reklamie wykorzystana zostanie piosenka zespołu The Cloud Room „Hey Now Now”. Kampania telewizyjna potrwa do 5 maja.
Na początku kwietnia rozpocznie się też outdoorowa część kampanii. W wybranych miastach Polski pojawią się billboardy, które layoutem będą nawiązywały do nowych wzorów graficznych opakowań Pepsi. Również w kwietniu rozpocznie się druga część działań wizerunkowych, opartych na Ambient mediach. W ośmiu wybranych miastach Polski pojawią się gigantyczne, 3-metrowe puszki Pepsi. Niektóre z nich będą miały wbudowany bluetooth, dzięki czemu będzie można ściągnąć z nich muzykę, dzwonki oraz grafiki. Inne, tzw. Creative Spots, będą zachęcały do wyrażenia siebie, poprzez stworzenie graffitii, czy opisanie wspólnej historii z Pepsi. Uzupełnieniem kwietniowego etapu kampanii będą zaplanowane w centrach handlowych strefy aktywności Pepsi.
Za odbywające się w ramach polskiego etapu kampanii działania wizerunkowe oparte na Ambient mediach, odpowiedzialna jest Agencja Brainshoop U-boot. Telewizyjne spoty reklamowe, reklamę w prasie, radiu i outdoorze przygotowała Agencja BBDO. Twórcą kampanii internetowej wraz z nową odsłoną strony pepsi.pl jest Agencja Digital One, natomiast za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.