Nowa kampania Tymbark Świeże pomidory
13 lutego rusza nowa kampania zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw dla Maspex Wadowice.
12.02.2006 23:36
Celem akcji jest poinformowanie o tym, że Tymbark ma w swojej ofercie sok ze świeżych pomidorów oraz komunikowanie wysokiej jakości produktów marki Tymbark.
”Świeże Pomidory prosto z krzaka” to główny przekaz reklamy promującej pomidorowy sok Tymbark w dwóch wariantach: Classic i Pikantnym. Koncept kreatywny filmu to opiera się na pełnym swobody i naturalności przedstawieniu świeżych, dorodnych, soczystych pomidorów w pięknych i przyciągających uwagę kadrach. Istotnym elementem spotu jest spontaniczna muzyka. Nowoczesna aranżacja jak zwykle w Tymbarku wykorzystuje motyw przewodni piosenki Skaldów – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.
Reklamę będzie można oglądać w TVP, TVN, Polsat, Discovery, At Media.
Grupę docelową kampanii stanowią młodzi smakosze - głównie mężczyźni.