MRM Worldwide wygrała przetarg na nowy portal Eniro Polska
MRM Worldwide, agencja interaktywna stworzy nowy portal dla firmy
Eniro Polska - właściciela Panoramy Firm. Agencja została wybrana w
drodze przetargu.
30.11.2007 08:00
"Do konkursu zgłosiło się osiem agencji Projekt wymagał od startujących firm kreatywności, rzetelności oraz doświadczenia. Zdecydowaliśmy się na agencję MRM Worldwide, ponieważ spełniła ona wszystkie w/w warunki i przedstawiła najciekawszą strategię wdrożenia projektu, wykorzystując zaawansowane rozwiązania techniczne, programistyczne i mobilne. O wyborze zadecydowała również najciekawsza strategia komunikacyjna oraz kompleksowa obsługa" - mówi Piotr Dębski, Business Development Manager Eniro Polska.
MRM Worldwide odpowiada za stworzenie wszystkich elementów nowego portalu: projekt graficzny, technologię, architekturę informacji oraz strategię. Projekt zostanie zakończony w połowie 2008 roku. Będzie dostępny zarówno z poziomu komputerowych przeglądarek internetowych jak i urządzeń mobilnych.
W przygotowaniu oferty brali udział: Dino Metaxas - Dyrektor rozwoju biznesu, Rafał Broniarek - szef działu badań i strategii, Paulina Dzieniakowska - Strategic Planner, Sebastian Umiński, Account Manager, Michał Smyk, Architekt Informacji oraz Robert Sobieski, szef działu technologii.