Marka telefonu określa osobowość użytkownika?
Właściciele iPhonów są próżni, posiadacze BlackBerry więcej zarabiają, a korzystający z systemu Android najwięcej piją - wynika z badań przeprowadzonych przez przez sieć telefoniczną w Wielkiej Brytanii TalkTalkMobile, czytamy w "Rzeczpospolitej".
01.08.2013 | aktual.: 01.08.2013 05:19
To nie oznacza jednak, że ktoś kupi sobie konkretną markę telefonu, wówczas jego osobowość i sposób życia z miejsca się zmienią.
Badanie określiło, że iPhone'a, najczęściej używają osoby, które lubią pokazać się innym, a więc wydają majątek na to, by dobrze wyglądać i chcą pochwalić się tym przed innymi. Nie oznacza to jednak, że mają oni dużo pieniędzy. Ci, co dobrze zarabiają kupują raczej BlackBerry. Według badania to oni sa najbardziej towarzyscy i przyjaźni - używają więcej niż inni smsów i więcej dzwonią, ale nic dziwnego - w końcu robią pieniądze.
Używający Androida są za to bardzo grzeczni i świetnie gotują. Niestety ich bierność sprawia, że większą część czasu spędzają przed telewizorem, spożywając największą ilość alkoholu spośród wszystkich użytkowników objętych badaniem telefonów.