Trwa ładowanie...
01-08-2013 05:03

Marka telefonu określa osobowość użytkownika?

Właściciele iPhonów są próżni, posiadacze BlackBerry więcej zarabiają, a korzystający z systemu Android najwięcej piją - wynika z badań przeprowadzonych przez przez sieć telefoniczną w Wielkiej Brytanii TalkTalkMobile, czytamy w "Rzeczpospolitej".

Marka telefonu określa osobowość użytkownika?Źródło: Thinkstockphotos
d3zjyn9
d3zjyn9

To nie oznacza jednak, że ktoś kupi sobie konkretną markę telefonu, wówczas jego osobowość i sposób życia z miejsca się zmienią.

Badanie określiło, że iPhone'a, najczęściej używają osoby, które lubią pokazać się innym, a więc wydają majątek na to, by dobrze wyglądać i chcą pochwalić się tym przed innymi. Nie oznacza to jednak, że mają oni dużo pieniędzy. Ci, co dobrze zarabiają kupują raczej BlackBerry. Według badania to oni sa najbardziej towarzyscy i przyjaźni - używają więcej niż inni smsów i więcej dzwonią, ale nic dziwnego - w końcu robią pieniądze.

Używający Androida są za to bardzo grzeczni i świetnie gotują. Niestety ich bierność sprawia, że większą część czasu spędzają przed telewizorem, spożywając największą ilość alkoholu spośród wszystkich użytkowników objętych badaniem telefonów.

d3zjyn9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3zjyn9
Więcej tematów