Eurosport wśród najchętniej oglądanych

Badanie EMS Winter 2005 (European Media & Marketing) dotyczące popularności kanałów ogólnoeuropejskich umocniło Eurosport na pozycji lidera.

Badanie EMS dotyczy 20% najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków (39,5 mln osób).

W grupie tej każdego dnia Eurosport ogląda 4.3 mln widzów (11%), co stanowi wzrost o 250 tysięcy w porównaniu z poprzednim badaniem (EMS Summer 2005). W przeliczeniu na średnią tygodniową, Eurosport ogląda 12.3 mln widzów (31%), co znacznie przewyższa oglądalność innych kanałów ogólnoeuropejskich.

Po raz pierwszy w historii EMS uwzględniło również Polskę. Wg badań Winter 2005 Eurosport przyciąga 18% (dwa razy więcej niż informacyjne kanały telewizyjne) najlepiej materialnie sytuowanych osób.

Najważniejsze wyniki badania EMS Winter 2005

Średni zasięg roczny:

- Eurosport: 59.1%

- MTV: 54.8%

- CNN: 53.3%

- Euronews: 40.0%

Średni zasięg miesięczny:

- Eurosport: 46.0%

- MTV: 41.2%

- CNN: 34.5%

- Euronews: 28.5%

Średni zasięg tygodniowy:

- Eurosport: 31.8%

- MTV: 27.3%

- CNN: 19.0%

- Discovery: 16.9%

Średni zasięg dzienny:

- Eurosport: 11.0%

- MTV: 9.8%

- CNN: 5.4%

- Discovery: 5.4%

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)