Enterplay tworzy polski odpowiednik YouTube

Firma Enterplay startuje z nową platformą telewizyjną Tiver. Swoje treści video zaprezentuje w niej m.in. serwis Szorty.

20.09.2006 08:28

Tiver.pl ma stanowić rozwiązanie, dzięki któremu Enterplay będzie mógł oferować treści oraz technologię transmisji wykorzystując różnorodne kanały komunikacji.

"Dzięki pozyskaniu know-how i unikatowych treści wideo, w postaci partnera, jakim jest serwis Szorty.pl, już na starcie znajdujemy się w ścisłej czołówce firm świadczących usługi broadcastingowe w nowych mediach (Internet, sieci mobilne). Łącząc funkcjonalności serwisów na platformie Tiver.pl mamy obecnie ponad 300 tys. użytkowników korzystających z usług video." - mówi Artur Kurasiński, prezes spółki Enterplay.

"Na dzień dzisiejszy podpisaliśmy umowę z firmą Microsoft dotyczącą obecności Tiver.pl w Windows Media Center oraz wybraliśmy partnera obsługującego reklamę – firmę NetSprint.pl. Dzięki współpracy z NetSprintem na starcie możemy zaoferować reklamę kontekstową powiązaną z transmitowanymi treściami wideo. Na polskim rynku nikt oprócz NetSprint i Google nie oferuje takiej technologii." - dodaje wiceprezes Adam Warzyszyński.

"Platforma telewizyjna Tiver.pl to nie tylko serwis, ale również usługa oferowana firmom, które chcą wykorzystać przekaz wideo w swojej komunikacji z rynkiem. Przejmujemy całość procesu – od nagrania materiału wideo do publikacji klipu wideo (np. expose prezesa) na stronach Klienta - zapewniając fachową obsługę na każdym z etapów” – zapewnia prezes Kurasiński.

Start platformy wsparty zostanie kampanią reklamową w sieci Internet. Grupą docelową ma być widz między 15 a 35 rokiem życia. Platforma ma w całości utrzymywać się z reklam wideo, reklam kontekstowych i umów sponsoringowych. Niektóre usługi – jak wypożyczanie filmów - dostępne będą odpłatnie.

Strategię i model biznesowy dla Enterplay opracowała firma doradcza UBIK Business Consulting.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Funduszowe żłobki
Agnieszka Lewandowska
Komentarze (0)