Całowanie - kto lubi bardziej - on czy ona?

Pod hasłem "Badania całowania" ruszyła akcja dla pomadek ochronnych Nivea Lip Care.

18.10.2005 | aktual.: 19.10.2005 10:20

W ramach działań po raz pierwszy w Polsce przeprowadzone zostaną ogólnopolskie badania całowania. Akcja towarzyszy relaunchowi marki NLC.

Akcja "Badania całowania" obejmie 12 największych miast w całej Polsce. Działania kierowane są do młodzieży w wieku 15-19 lat i prowadzone będą przed szkołami, w kinach oraz prasie młodzieżowej i w internecie. Celem akcji jest przede wszystkim budowanie wizerunku Nivea Lip Care jako marki nowoczesnej i atrakcyjnej dla młodzieży.

"Zarządzając marką o tak szerokim asortymencie, jak Nivea często zastanawiamy się jak wspierać nie priorytetowe linie o ograniczonym budżecie reklamowym, który nie pozwala na przeprowadzenie regularnej kampanii. Rozwiązaniem mogą być niekonwencjonalne działania, na tyle atrakcyjne by informacja rozchodziła się wirusowo "z ust do ust". Szczególnie sprawdza się to w przypadku produktów skierowanych do młodych osób. Dlatego właśnie wybraliśmy Nivea Lip Care, aby po raz pierwszy sprawdzić jaki wpływ będzie miała taka niestandardowa akcja na wizerunek marki i sprzedaż pomadek" - powiedziała Agnieszka Hałas PR, Media & Sponsoring Manager Nivea Polska S.A.

Akcja "Badania całowania" ma charakter teaserowy, od początku października na chodnikach przed szkołami oraz na pobliskich przystankach pojawiają się nalepki chodnikowe w kształcie ust z hasłami typu: "Wolisz w ukryciu czy na widoku?", "Czy inni mogą patrzeć?", "Najlepsze miejsce do całowania?" oraz nazwą strony internetowej http://www.badaniacalowania.pl/. Codziennie w 12 miastach przed wybranymi szkołami hostessy rozdawać będą również nalepki w kształcie ust z intrygującymi tekstami.

Działania prowadzone są również w kilku wybranych kinach Cinema City, gdzie umieszczone zostały nalepki fluorescencyjne na kinowych fotelach z hasłami typu: "Proszę siadać parami", "Uwaga, operator podgląda", "Do kina czy na film?", "Całuj po cichu, niektórzy tu oglądają", "Przypominamy: fotele są jednoosobowe!", czy "Rząd od lat 18-tu".

Komunikacja odbywa się głównie za pośrednictwem strony internetowej, na której odwiedzający wypełniają ankietę dotyczącą całowania. Ogólnopolskie Badania Całowania mają również na celu wyłonienie najlepszych miejsc do całowania w każdym z 18 największych miast w Polsce. Głosowanie odbywa się poprzez stronę internetową, gdzie "miłośnicy całowania" wybierają jedną spośród kilku lokalizacji w swoim mieście. Odwiedzający stronę mogą również wysłać "tajemniczy pocałunek" lub ściągnąć różnego rodzaju gadżety na telefon i komputer. Mogą również wziąć udział w konkursie "Dlaczego warto mieć zadbane usta?" i wygrać ekskluzywny zestaw pomadek NIVEA Lip Care.

Finałem akcji będzie ogłoszenie wyników badań oraz ogłoszenie jakie jest najlepsze miejsce do całowania w danym mieście. Wyniki ankiety opublikowane zostaną na stronie internetowej http://www.badaniacalowania.pl/ oraz w magazynach i portalach młodzieżowych. Akcja wspierana jest również działaniami PR realizowanymi przez NIVEA Polska SA

W ramach akcji agencja Peppermint przygotowała materiały POS (ulotki, nalepki chodnikowe i kinowe) oraz stronę www, odpowiedzialna jest również za działania w terenie. Agencja Peppermint realizuje akcję dla Nivea Polska S.A. bez przetargu.

Za pomysł, przygotowanie i realizację całej akcji związanej z całowaniem odpowiedzialna jest agencja Peppermint.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)