Agencja Paralotna podsumowuje rok


Obroty agencji Paralotna w mijającym roku wzrosły o ponad 20 proc.
do poziomu 6,2 mln złotych. Agencja zdobyła 7 nagród branżowych,
podpisała nowe kontrakty oraz rozbudowała swoje struktury.

18.01.2008 08:00

To kolejny rok, w którym istniejąca na rynku od 7 lat Paralotna umocniła się na rynku. Za swój główny sukces agencja uważa rozpoczęcie współpracy z nowymi klientami, m.in. Animexem (Mazury), Boiron, Internet Partners i BET.365. W związku z tym rozbudowano m.in. dział PR/Event oraz komórkę interaktywną - podano w komunikacie.

Dodatkowym wzmocnieniem firmy było objęcie funkcji dyrektora strategicznego przez Michała Soroczyńskiego, który przeszedł do agencji z TBWA/Warszawa.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)