ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

13.12.2007 08:00


Wrzesień 2007: większość miesięczników skierowanych do młodzieży
zanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.

Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął we wrześniu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 172 605 egz. (spadek o 4,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska) z wynikiem 151 518 egz. (spadek o 17,6 proc.) a na trzecim 'Popcorn' (Wydawnictwo Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 151 055 egz.(spadek o 16,6 proc.).

wrzesień
* * 2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 172605 180038
Dziewczyna 151518 183906
Popcorn 151055 180978
Fun Club 117024 103184
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 66504 67948

2007
* * wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 172605 211154
Dziewczyna 151518 225066
Popcorn 151055 105643
Fun Club 117024 126567
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 66504 81668

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także