RegionalneWarszawaPółfinałowy mecz w Warszawie budzi ogromne zainteresowanie Niemców!

Półfinałowy mecz w Warszawie budzi ogromne zainteresowanie Niemców!

Półfinałowy mecz w Warszawie budzi ogromne zainteresowanie Niemców!
Źródło zdjęć: © Fot. wiki

25.06.2012 12:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ilu z nich przyjedzie do polskiej stolicy?

W czwartek na Stadionie Narodowym odbędzie się półfinałowy mecz EURO 2012. Będzie to zarazem ostatnie spotkanie rozgrywane w Polsce w ramach Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Już wiadomo, że zmierzą się w nim Niemcy z Włochami.

W środę wieczorem z Gdańska do Warszawy przyjedzie reprezentacja naszych zachodnich sąsiadów. Piłkarze zatrzymają się w jednym z dwóch hoteli transferowych, czyli Victorii, bądź Grand Mercure.

Władze miasta przewidują, że na półfinałowy mecz przybędzie rekordowa liczba niemieckich kibiców. Do Gdańska na ćwierćfinał przyjechało ich aż 25 tysięcy. Ministerstwo Sportu spodziewa się przynajmniej 30 tysięcy kibiców obu drużyn, z czego większość mają stanowić Niemcy, co wynika między innymi ze stosunkowo niewielkiej odległości dzielącej Warszawę od zachodniej granicy naszego kraju. Niemcy już wykupili 8 tysięcy biletów na Stadionie, a sprzedaż się jeszcze nie skończyła.

Wreszcie zostanie w pełni wykorzystana nowa autostrada A2, którą z Berlina do Warszawy można dojechać w około 5,5 godziny. Pojawią się też specjalne, wynajęte przez niemieckich kibiców pociągi. Ich ilość jest jeszcze nieznana. Od kilku dni regularne pociągi PKP Intercity kursujące w stronę zachodniej granicy jeżdżą wyposażone w dodatkowe składy. Można się też spodziewać, że pojawią się dodatkowe połączenia lotnicze.

Minister Joanna Mucha zapowiedziała, że liczy na dużą frekwencję w Strefie Kibica, którą od tej pory odwiedziło ponad 2 miliony osób. Prognozuje, że do końca EURO liczba ta może wzrosnąć nawet do 3 milionów.

joanna muchaeuro 2012stadion narodowy
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także