Rodzice oglądają więcej telewizji od nastolatków
Rodzice pooglądają w tym roku więcej telewizji, DVD i filmów w
kinach niż nastolatki - wynika z badania firmy Integrated Media
Measurement (IMMI)
25.07.2007 08:00
Z badania IMMI wynika, że kobiety w wieku 45-54 lat w obecnym roku przeznaczą 47,6 dnia na oglądanie telewizji, DVD i seansów filmowych w kinach. Wśród mężczyzn z tej samej grupy wiekowej liczba czasu przeznaczonego na tego typu rozrywki ma wynieść 40,2 dnia.
Z kolei u kobiet w wieku 35-44 lat wskaźnik ma wynieść 38,3 dnia, a u mężczyzn w tym samym przedziale 33,9 dnia.
Dla porównania nastolatki w wieku 13-17 lat poświęca w bieżącym roku na oglądanie telewizji, DVD i filmów w kinie 33,35 dnia.
Według analityków z IMMI takie a nie inne wyniki badania są skutkiem tego, że młodzież o wiele częściej korzysta z innych opcji oglądania treści wideo, np. poprzez komputery, gry czy iPody.