"Odwiedź nasze miasto tak, jak Jan Paweł II". Kontrowersyjna reklama miejskiego przewodnika

"Odwiedź nasze miasto tak, jak Jan Paweł II". Kontrowersyjna reklama miejskiego przewodnika
Źródło zdjęć: © Youtube.com
Marianna Fijewska

13.06.2017 16:36, aktual.: 13.06.2017 17:32

Serwis internetowy promujący turystykę w słowackiej stolicy, postanowił wykorzystać Jana Pawła II w swojej kampanii reklamowej. Zdjęcia aktora przebranego za polskiego papieża pojawiają się na kolejnych lotniskach.

"Visit Bratislava" to serwis internetowy, stanowiący rodzaj przewodnika po mieście. Na stronie można znaleźć szybkie połączenia lotnicze i kolejowe, najciekawsze wydarzenia, zabytkowe miejsca do zwiedzania i najtańsze hotele. Jeden z internautów sfotografował nietypową reklamę, która pojawiła się na praskim lotnisku. Na wielkim telebimie widać aktora przebranego za nieżyjącego papieża, obok widnieje napis "Co za cud! Odwiedź i uwierz, tak jak papież Jan Paweł II w 2003 roku". Zdjęcie wrzucił do sieci. "Dla mnie to w bardzo złym goście, ale może jestem staroświecki?" napisał.

Pod zdjęciem pojawiły się komentarze internautów, którzy w reklamie nie widzą absolutnie nic złego. Jeden z użytkowników opublikował także film, który nagrano w ramach promocji miasta.

Widać na nim jak "papież" przemierza rowerem ulice miasta - pije wodę, gra w piłkę, karmi gołębie, smaży kiełbaski i świetnie się bawi. Na końcu podbiegają do niego dwie zakonnice i wszyscy razem robią sobie selfie. Ciężko stwierdzić, z jakim odzewem spotkała się reklama - wideo zostało opublikowane 1 czerwca i do tej pory nie pojawiły się pod nim żadne komentarze.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także