Danone reklamuje nowy jogurt przeciwcholesterolowy

03.07.2008 08:00


Danone wprowadził na polski rynek nowy produkt obniżający poziom
cholesterolu we krwi. Właśnie rozpoczęła się druga część kampanii
reklamowej marki o nazwie Danacol obejmująca spoty w polskiej
wersji językowej.

Kampania reklamowa wprowadzająca Danacol ma uświadomić, jak powszechny jest problem podwyższonego poziomu cholesterolu we krwi u osób powyżej 40. roku życia. Dlatego jej przekaz skierowany jest przede wszystkim do osób z tej grupy wiekowej borykających się z tą przypadłością. Reklamy mają je przekonać, że najprostszym sposobem walki z cholesterolem jest zmiana sposobu żywienia, w tym konsumpcja produktów spożywczych obniżających jego poziom. Ponadto w kampanii prasowej nacisk kładziony jest na fakt, że ten problem w równym stopniu dotyka kobiety i mężczyzn.

Rozpoczęte na początku czerwca działania reklamowe Danacolu obejmują większość środków przekazu: telewizję, prasę (tygodniki i miesięczniki) i internet. Natomiast od 1 lipca emitowana jest polska wersja telewizyjnego spotu reklamowego, który w czerwcu można było oglądać w wersji dubbingowanej.

Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także